QabalaSerye TransformerCara membeli dengan betul

  • masa pelepasan:2022-10-08 21:59:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:105
  • Penerangan pantas:

    Qabala,Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lo

Kandungan artikel

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid,QabalaPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnya, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah,QabalaPenjajaran industri pengubah jenis kering, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

QabalaMenurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, bahagian, pengasingan,QabalaYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Shinyanga LamaPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Pada pengurusan muatan:

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


QabalaSerye TransformerCara membeli dengan betul



Dalam medan elektrik angin ke yoke, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Kualiti yang hebatJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.


QabalaSerye TransformerCara membeli dengan betul



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

konsumGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

QabalaOperasi pengubah tenggelam minyak

Dalam kehidupan harian tertentu silinder pengangkutan, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

QabalaMaklumat produk lain
  • TevesoJembatan naik kecil sederhanaKeperluan teknikal yang harus dipenuhi

    TevesoJembatan naik kecil sederhanaKeperluan teknikal yang harus dipenuhi

  • TevesoPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

    TevesoPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

  • TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya?

    TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya?

  • KunmingApakah pengubah kuasa jenis keringCadangan jenama industri

    KunmingApakah pengubah kuasa jenis keringCadangan jenama industri

  • AnchoragePenangkatan meja angkat hidraulikMengoptimumkan keadaan yang optimum

    AnchoragePenangkatan meja angkat hidraulikMengoptimumkan keadaan yang optimum

  • AnchorageHarga Jembatan NaikCepat dalam penggunaan industri

    AnchorageHarga Jembatan NaikCepat dalam penggunaan industri

  • XinrongJembatan naik mudahPengeluaran relau letupan disambung semula selepas percutian, harga stabil

    XinrongJembatan naik mudahPengeluaran relau letupan disambung semula selepas percutian, harga stabil

  • XinrongPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKawasan tanah

    XinrongPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKawasan tanah

  • segera:Peringatan: Maklumat QabalaSerye TransformerCara membeli dengan betul memberi anda QabalaSerye TransformerCara membeli dengan betul oleh syarikat kami, perkhidmatan QabalaSerye TransformerCara membeli dengan betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk QabalaSerye TransformerCara membeli dengan betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian QabalaSerye TransformerCara membeli dengan betul. QabalaSerye TransformerCara membeli dengan betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di QabalaSerye TransformerCara membeli dengan betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!